Gruwelijk spannend

SophieRogmans 13 juni 2019
Voor de 'Slaughter-beginners': 'De laatste weduwe' is het 7e boek in de serie rond Will Trent, maar je hoeft niet eerst de andere delen te lezen, om het te kunnen volgen. Los zijn ze ook prima leesbaar.

De hoofdstukken zijn kort, telkens geschreven vanuit een ander hoofdfiguur, zodat het verhaal van meer kanten belicht wordt en dat maakt het veel en veel spannender.

Je wordt direct vanaf het begin meegezogen, als het verhaal start met de ontvoering van Michelle. Trent wil de twee vrouwen koste wat kost terugvinden en gaat daarom undercover bij een radicale groepering.
Het boek zakt geen enkele keer in. Het blijft spannend en er gebeuren de meest gruwelijke dingen waar je soms kippenvel van krijgt. Je begrijpt niet hoe mensen elkaar dat kunnen aandoen. Ondanks dat het een fictieve roman is, zijn de onderwerpen helemaal actueel.
Verder ben ik bang om te spoilen, want dit is zo'n boek, waar je het het plot lekker zelf mag ontdekken. En als je eenmaal bent begonnen, dan blijf je lezen. Zeg niet dat ik je vooraf niet gewaarschuwd heb!

Meer recensies van SophieRogmans