Lief boek over een lieve kleine kat

Soraya Latten 04 oktober 2019
Kleine kat heeft geen baasje dus als ze op een dag mensen ziet slepen met spullen besluit ze tussen de rommel een huisje te vinden in een kinderwagen maar dan wordt hij in een met kinderwagen en al in een aanhangwagen gezet en begint de auto te rijden. Waar gaat kleine kat naar toe?

Een lief avontuurlijk boekje met in de hoofdrol een dappere kat die als hij in een spannende situatie beland op zoek gaat naar een huisje en te eten.

Het verhaal is opgedeeld in 6 hoofdstukken met korte stukjes tekst die steeds met prachtige illustraties worden vergezeld.
THiLO heeft door gebruik van korte zinnen toch een goedlopend en leuk verhaal neergezet en Dorothea heeft met leuke tekeningen dat verhaal echt tot leven gebracht. Door de felle kleuren trekt je aandacht ook direct naar deze mooie plaatjes toe en zul je nadat de bladzijde uitgelezen is nog een tijdje bezig blijven met deze schattige plaatjes van kleine kat.
Dit boek in geschreven op AVI-niveau E3 en geschikt vanaf ongeveer 6 jaar.

Kleine kat is een onderdeel van de Ik hartje Lezen van Kluitman. Deze serie is gericht op AVI-niveau M3 tot E5, en hebben een wat lagere prijs zodat iedereen de kans krijgt om goed te leren lezen! Op dit moment zijn er 21 boeken beschikbaar van deze leuke educatieve serie en de meeste boeken kun je al voor 6,50 euro bestellen.

THiLO was al van jongs af aan te vinden in de kinderhoek van de boekenwinkel van zijn ouders. Er zijn nu meer dan 100 boeken verschenen van hem verschenen in 12 talen.

Meer recensies van Soraya Latten