Herinneringen en plannen

Sterrezee 09 oktober 2019
Dit is een weggetjesatlas. Omdat het hele land, inclusief Noord-Ierland, verdeeld wordt over 70 A4-tjes is het heel gedetailleerd: echt elk weggetje staat erop, en die zijn soms maar een auto breed. Verder staat er aangegeven waar de ruïnes, campings, picknickplaatsen, jeugdherbergen, veren, golfbanen, vliegvelden, vuurtorens, en vogelreservaten zijn. Ook de landschapskenmerken als bossen, bergketens, toppen en riviertjes kun je niet missen.
Wij hebben hem gebruikt voor plannen en voor onderweg. Ik heb met een potloodlijntje bijgehouden waar we op beide vakanties hebben gereden. (stoort helemaal niet!) Zo is het ook een deel van een reisverslag geworden dat helpt bij het terughalen van de herinneringen.
De ringband, de matte druk , de uitgelichte grotere plaatsen, de wegnummers en registers per county maken het gebruik prettig.

Meer recensies van Sterrezee