Vermakelijk

Ik vond dit boek een leuk boek om te lezen. Het bevat humor, romantiek en vooral veel ‘feelgood’ momentjes. Het boek speelt zich het grootste gedeelte af op het eiland Mure (een fictief eiland) en je kan de sfeer proeven. Ik zag helemaal voor me hoe het eiland eruit zag en hoe de sfeer er was.

Wat me echter tegenviel was af en toe de schrijfstijl. Het bevatte zeker humor, maar het kwam niet altijd tot zijn recht. Het grappige stukje werd soms naar mijn mening onderuitgehaald of te snel afgekapt. Ook vond ik de manier waarop het verhaal geschreven was niet altijd prettig. Het verhaal werd in principe vanuit de ogen van Flora geschreven, maar soms leek het of de gedachtes van iemand anders werden beschreven. Dit zorgde bij mij soms voor verwarring.

Dit maakt zeker niet dat het een heerlijk boek is om te lezen en ik het zeker iedereen aanraad die van humor en feelgood houdt.

Meer recensies van Kim Stikkelbroeck