Origineel!

Na ‘De eliminatie’ van Daniëlle bakhuis wilde ik deze uiteraard niet missen. Toen ik eraan begon kon ik niet meer stoppen met lezen. Het boek is zo levensecht geschreven dat ik me helemaal kon voorstellen dat het zou kunnen gebeuren. Het verhaal speelt zich af in de toekomst en dat zorgde ook voor een stukje realiteit, want tegenwoordig gaan ontwikkelingen snel.

Het boek liet me van de ene verbazing in de andere vallen en iedere wilde ik maar weten wie er over zou blijven na de executie. Ook wilde ik weten of er nog een toekomst was voor degene die het overleefde.

Het einde heeft mij compleet verrast en vond ik erg goed. Een heerlijk vermakelijke Young-Adult om te lezen en zeker een aanrader voor jongeren, maar natuurlijk ook voor iedereen boven die leeftijd!

Meer recensies van Kim Stikkelbroeck