Spannende jeugdthriller

Kim Stikkelbroeck 16 januari 2020
Met dit boek maakte ik kennis met Margje Woodrow. Voorheen las ik niets anders dan jeugdthrillers van Mel Wallis de Vries, maar Margje Woodrow mag er ook zeker wel wezen!

Wat een heerlijke korte, spannende jeugdthriller was dit. Ik heb hem in één ruk uitgelezen en genoten van elke bladzijde. Het verhaal is goed opgebouwd en houd je bezig van begin tot eind! Het zijn korte hoofdstukken en er wordt duidelijk afgewisseld tussen Nynke en Jimmy. De verhalen lopen goed in elkaar over waardoor het niet verwarrend wordt.

De personages zijn goed uitgewerkt, waardoor ik me goed in kon beelden hoe de groep samen was gesteld en wie welke rol erin speelde. Ook het onderdeel sport vond ik er erg leuk in verwerkt. Het bleef bij de club en hield ook de hele club bezig.

Ik ga zeker meer lezen van Margje Woodrow en kan het jullie ook enorm aanraden! Wat is jou favoriete jeugd-thriller auteur?

Meer recensies van Kim Stikkelbroeck