Openbaring!! Aanrader!!

Susanne 07 september 2020
Wat een fantastisch boek, ook voor mensen die niet graag onder de grond rondlopen. Will Hunt is in zijn jeugd vaak door een ondergrondse tunnel gelopen en daar is zijn levenslange fascinatie met ondergrondse plaatsen begonnen. Hij laat ons kennismaken met de meest vreemde plekken: Parijs, met een gigantisch netwerk aan ondergrondse gangen, mijnen, metrotunnels, prehistorische grotten. En hij koppelt dit aan onverwachte takken van wetenschap: niet alleen speleologie en geologie, maar ook biologie, antropologie, theologie, archeologie en dat is nog maar een klein gedeelte. Ook de illustraties zijn prachtig. En daarom dus het maximum aantal sterren voor dit heerlijke boek.

Meer recensies van Susanne