Nu al een waardig vervolg op Truth or Dance trilogie

Tamara Nome 04 maart 2024
“De boodschap? Vertrouw niemand. Want de concurrentie is hard in een wereld vol streetdancers.
Moordend zelfs”
Shay, Tatum, Maeve, Gigi en Aysegül zijn een dansgroep. Ze wonen in te kleine huizen aan de arme kant van de stad. Na een dance battle mogen ze auditie doen voor Streetdance Academy, een kans die ze niet zo snel nog een keer zullen krijgen. Ze grijpen deze kans dan ook allemaal aan maar dan begint het spelletje pas echt. Als jullie auditie doen is dat het einde voor…….
Chinouk did it again !!!! Wat een heerlijke thriller, vlot geschreven met lekker veel spanning en mysterie. Als je fan bent van de truth or dance trilogie moet je deze echt lezen, voor het eerste deel in een trilogie zit de spanning er al zo waanzinnig goed in dat je blijft lezen. Wie wil deze meiden kwaad doen en waarom, iedereen lijkt verdacht, wie is het figuur in de zwarte hoodie. Ik wil geen spoilers geven maar het einde….. Chinouk wat doe je ons aan, ik wil heel graag verder lezen.
Ik geef dit boek 4 sterren, echt een aanrader. Hopelijk kan ik snel verder met het tweede deel in de Street Academy trilogie.

Meer recensies van Tamara Nome