Een leuk verhaal.

Tessa 23 december 2020
Chlöe ontziet het om de komende feestdagen in eenzaamheid door te brengen en zoekt via het internet een viervoeter om te adopteren. Ze botst op een foto met hondenoogjes waar ze meteen verliefd op is en kan al snel de lieve viervoeter adopteren.
Tijdens de procedure met de eigenaresse van het dierenasiel botst ze nog eens op een ander paar ogen, die ze dagenlang niet uit haar hoofd kan zetten.
Wegens de corona crisis in het land is verzet ze zich zo hard ze kan tegen de gevoelens dat ze voor deze persoon krijgt, maar dat blijkt niet zo makkelijk te zijn als ze hoopt, zeker nie als ze het 2de paar ogen toevallig opnieuw tegenkomt.

Een verhaal waaruit nog maar eens blijkt dat niet het baasje het diertje kiest, maar het dier zijn of haar baasje kiest en een band aangaat dat in de meeste gevallen onbreekbaar is.
Het leuke bij dit verhaal is dat de viervoeter nog een achterliggende persoon met zich meebrengt, dat aan de ene kant een niet zo goede timing met zich meeheeft, maar aan de andere kant toch op het perfecte moment in het leven van Chlöe komt.
Aan de ene kant vind ik het wel spijtig dat er de laatste tijd zoveel verhalen ook tekenen tonen van de huidige corona crisis, maar aan de andere kant toont het ook wel de realiteit van de huidige komende feestdagen aan.

De cover is dan weer leuk gebracht. Het zou zo een kerstposter kunnen zijn om in je living te hangen.

Zin in een rustig verhaaltje om tussendoor , naast de kerstboom met een kop koffie te lezen? Dan is dit het ideale kerstverhaal voor jou!

Meer recensies van Tessa