Mooi einde van opnieuw een zoete reeks kortverhalen!

Tessa 17 augustus 2022
Daniel en Lisa, die op hun gezamenlijke werkvloer voor elkaar vielen, wonen nu officieel samen.
Lisa voelt zich gelukkig met hun nieuwe leven in de villa, met tante Mathilda en de vele katten maar spijtig genoeg slorpt het werk Daniel helemaal op. Als hij daarbovenop nog een niet te missen aanbod krijgt en ze een deels onverwachte gebeurtenis moeten doorstaan begrijpen ze dat het leven soms zeer onverwachte wendingen kan nemen maar dat ze ook moet leren keuzes maken.

Wat een leuk, maar ook bitterzoet einde van deze korte reeks. Ik zag het als een mini serie in mijn hoofd afspelen en genoot er van. We kennen Lisa nu als de zus van Manon (weet je nog waar het begon, met het donut verhaal?) en algauw begin je te houden van beide families en krijgen ook alle honden en katten een plaats in je boekenhart!

Het is toch altijd een beetje pijnlijk om afscheid te nemen van personages en een serie, maar als je Sandra kent, dan weet je dat dit goed komt!

Meer recensies van Tessa