Kapers op de kust!

Tessa 25 mei 2022
Alhoewel Lisa altijd opperde om nooit een relatie met een collega aan te gaan valt ze als een blok voor Daniel en geven ze elkaar een kans.
Lisa en Daniel, al gekend uit het vorige kort verhaal, geven toe aan hun gevoelens.
Ze proberen het geheim te houden maar met een kaper op de kust en iemand die voor deze kaper spioneert blijkt dit iets moeilijker te worden dan gedacht.

Ook let de gezondheid van de favoriete tante gaat het niet goed, waardoor er op korte tijd enkele duidelijke beslissingen moeten gemaakt worden.

Of de relatie de beroeps perikkelen en gezondheid spanningen overleven is de ham vraag!

Opnieuw genoot ik enorm van dit verhaal! Als lezer sluit je het koppel en de meegaande collega's snel in het hart, en ook de leuke tante met haar katten voelt al snel als familie aan.
Alhoewel het vooral een romantisch en zoet verhaal is, is er ook een lichte spanning te voelen eens de kaper de kop op steekt.

Neem er een zak zoet snoepgoed bij en geniet van Lisa, Daniel, de tante en een hoop katten!

Meer recensies van Tessa