Wanneer je lichaam niet tot jezelf behoort...

Tessa 29 mei 2022
Ceda is een creatie. Zij is gemaakt om haar lichaam af te geven aan een ander.

Arelle behoort tot de laagste klasse en kan elke dag opgeroepen worden om haar organen af te staan.

Ceda is nog nooit buiten geweest, tot haar maker haar op een dag probeert te laten ontsnappen. Die dag is het begin van een hels avontuur waarin Ceda niet enkel leert wie ze eigenlijk echt is maar ook haar gevoelens en emoties moet leren te begrijpen.

Arelle voelt niets dan haat voor hun leider Silas en wil samen met de rebellen van STORM hem en het hele systeem vernietigen.

Wat een verhaal!
Alhoewel het soms net iets te voorspelbaar was zit de verhaallijn van beide personages zo goed in elkaar dat ik de grootste twist absoluut niet zag aankomen.

Net wanneer je bekomen bent van het ene komt er weer iets nieuw de hoek om waardoor je bijna geen keuze hebt om het verhaal te blijven lezen.

Dit verhaal zou wel eens de basis kunnen vormen voor een geweldig goede serie of film!

Meer recensies van Tessa