Mooi historisch verhaal

WendyBlogt 26 januari 2021
Het is een prettig boek waarbij je snel in het verhaal zit. De schrijfster heeft zich goed verdiept in de 19e eeuw en ze weet alles erg goed te beschrijven. Dingen zoals de ton in London, de rijke families en de gewoontes uit die tijd. De manier waarop ze situaties beschrijft die in die tijd absoluut niet besproken mochten worden komen goed aan bod. Het is leuk om te zien dat het historische deel met de nodige humor beschreven wordt. Het verhaal is soms wat voorspelbaar, heeft leuke wendingen en er komt af en toe wat erotiek in het verhaal voor. Daphne en Simon zijn beide mijn favoriete personages, de manier waarop ze denken en doen en met elkaar omgaan is erg leuk om te lezen. Het boek heeft 2 epilogen, deze zijn later toegevoegd aan het verhaal. In het tweede epiloog is Daphne 42 jaar en gaat het over haar leven op dat moment, dit was wel echt leuk om te lezen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de volgende delen van de serie.

Meer recensies van WendyBlogt