Super verhaal!

WendyBlogt 31 oktober 2020
De tekst op de achterflap maakt dat je nieuwsgierig wordt naar het verhaal erachter. Vooral het stukje van de “onstilbare wraakzucht” maakte dat ik verder wilde lezen. Misbruik en geweld komen regelmatig terug in het boek. Scenes in het boek worden heel expliciet beschreven, soms een beetje te luguber. Je leeft echt met de personages mee en je leert de hoofdpersonage Roma erg goed kennen. Ook de personen om haar heen en de onderlinge banden worden erg uitgebreid besproken. Er komen steeds meer vragen op maar gaandeweg wordt duidelijk waarom dingen gedaan worden en wat het verhaal achter alle gebeurtenissen is. Het verhaal is van het begin tot het einde spannend, je wil door blijven lezen totdat je de antwoorden hebt. Maar dan zijn er weer nieuwe ontwikkelingen waardoor je blijft lezen.
Er is een prettige schrijfstijl gebruikt waardoor je alles goed voor je ziet en dat neemt je mee in het verhaal.

Ik was nog niet bekend met de boeken van Jerrad Hoff, maar na het lezen van dit boek wil ik er zeker meer gaan lezen.

Meer recensies van WendyBlogt