Niet weg te leggen !

Wijna Pronk 06 april 2020
Ik heb De veluwse verdwijning gelezen van #BertinaMulder

Teus komt thuis van een wandelvakantie en vind een krant bij zijn post , vreemd , hij heeft nooit een krant .
Dan valt zijn blik op een rouwadvertentie van het overlijden van zijn tante Almina , die weduwe was leest hij
Vreemd ze verkeerden beide in goede gezondheid dat hij vertrok voor zijn vakantie .
Omdat hij antwoorden wil gaat Teus met zijn vriendin Babs op onderzoek uit , en stuit op vreemde zaken .
Dan verdwijnt Babs spoorloos , Teus gaat dit uitzoeken en stuit op ingewikkelde zaken die het daglicht niet kunnen verdragen.

Het boek leest erg prettig met korte hoofdstukken die ook van datum voorzien zijn zodat het lekker overzichtelijk blijft
Als je in het boek begint kan je het haast niet meer wegleggen daar je weten wilt hoe of het verder gaat .
De Veluwe wordt ook heel sfeervol beschreven , zodat je het voor je ziet alsof je erbij bent .
De personages zijn goed uitgewerkt , en ze voelen heel vertrouwt .
Je krijgt echt een hekel aan Teus zijn oom , en leeft mee met tante Almina .
Het verhaal behoudt zijn spanning en heeft steeds weer andere wendingen , daardoor wil je door lezen

Ik ben zeer benieuwd naar de volgende boeken van Bertina Mulder
Deze smaakte zeker naar meer

Van mij krijgt dit boek 5 Sterren

Meer recensies van Wijna Pronk