Mindfuck

Gunther 19 april 2020
Deze stond heel hoog op mijn verlanglijstje en ben er dan ook aan begonnen op de dag dat hij verscheen. Vandaag was hij uit en ik kan alleen maar zeggen wow.

Sam Porter gaat weer op zoek naar de moordenaar van het 4 de aapje en wil kost wat kost bewijzen dat Anson Bishop de dader is. Zonder veel spoilers weg te geven kan ik alleen maar zeggen dat dit een must read is.

De bodycount ligt hoog maar alles heeft een doel en een reden. Meerdere malen wordt je op het verkeerde been gezet en heb je zoiets van wat , nee, zou het., dat kan niet of toch... Is de goede nu de slechte of toch niet, Wie manipuleert wie is de vraag die door het ganse boek loopt.

En toen kwam dat einde. Dit had ik in de verste verte niet zien aankomen. Alle vragen, alle openliggende verhaallijnen krijgen een oplossing. Een oplossing die ik helemaal niet zag aankomen.

Voor mij was dit boek een absolute mindfuck en de volle 5 sterren waard.

Meer recensies van Gunther