Niet mijn stijl

A van Steeg 31 maart 2017
Een heel ander manier van schrijven en uiteraard lezen was mijn eerste indruk van dit boek.

Ik had het idee dat het boek meer een opsomming was dan een verhaalvorm wat ik verwacht had. Daardoor had ik moeite met wat de auteur mij nu wilde vertellen.het heeft mij echt doorzettingsvermogen gekost om het boek uit te lezen.

De indeling van het boek is leuk bedacht en geeft het boek wel een positieve mood.
Ook de cover verteld de lezer duidelijk waar het boek over gaat. Het is passsende cover waar goed over is nagedacht mijn inziens.
Maar wat de auteur mij nu heeft weten te vertellen..... ik heb de boodschap dan echt gemist. Dit maakt het ook moeilijk om een recensie te schrijven omdat ik geen feeling met het boek had.
Ik denk dat lezers die van non-fictie houden het boek een andere mening hebben over het boek l

Meer recensies van A van Steeg