Sciene Fiction maar dan voor je Brein

Anita de Groot 25 september 2016
Dit verhaal van Blake Crouch is zeer indrukwekkend en de Fantasyliefhebbers zullen er van smullen ik als liefhebber van Scandinavische thrillers had heel veel moeite om in het verhaal te komen en heb het dan ook vaak weggelegd om het vervolgens weer te pakken. Het boek is uniek neemt ons mee in de toekomst en het is een puzzel die ingenieus in elkaar zit en je behoorlijk aan het denken zet. Gelukkig weten we niet wat de toekomst brengt maar in deze puzzel wil ik niet terechtkomen en dan komen we ook op het punt dat ik het zeer knap vind als je zo'n realistisch verhaal kan vertellen ook al is het in de toekomst. Over het verhaal wil ik niet teveel kwijt want dan vertel ik de Clou maar ik kan wel vertellen dat er weinig personen mee spelen en dat alles draait om Jason Desson.

De Cover is bijzonder mooi en ondanks dat ik slecht in het verhaal kwam ben ik blij dat ik heb doorgezet en dit goede verhaal heb gelezen.

Meer recensies van Anita de Groot