Goed boek na veel opstartproblemen

Anita de Groot 22 juli 2015
Dit boek is net zoiets als een scandinavische thriller alleen speelt het zich af in Detroit. Veel personages en meerdere verhaallijnen die op het eind in elkaar vallen. Het verhaal speelt zich af in een getto waardoor je ook met de problemathiek van armoede word geconfronteerd en dat in combinatie met Social media. Een spannend boek wat na een trage start eindigt in een rollercoaster die zeer actueel is. Fantasy of SF komt er beperkt in voor en als je fan bent van Stephen King denk ik dat je dat boek leuk vind net zoals als je eens wat heel wat anders wil lezen. Het boek heeft diepgang zet je aan het denken en laat je niet zomaar los. Lauren schrijft verfrissend namelijk met korte hoofdstukjes maar in het begin is dit heel moeilijk het is net los zand maar naarmate het verhaal vordert word er veel duidelijk en leest het heel prettig zo prettig dat je het uit wil hebben.

Meer recensies van Anita de Groot