Tik Tak

Chris McGeorge een engelse schrijver met een missie namelijk boeken schrijven. Zijn inspiratiebron Agatha Christie. Haar manier van werken lees je ook wel terug in Tik Tak namelijk 5 mensen die de dader kunnen zijn, 3 uur de tijd om het op te lossen en dat vertaald naar nu kom je uit op de Escaperoom. Wat ook van nu is, is beroemd willen worden(zijn) en de neveneffecten (drank en drugs). Tik Tak is het debuut van Chris en is veelbelovend, een whodonnit met een actueel sausje.

Dit boek is uitermate geschikt voor leesclubs, met dit boek hebben wij een live leesclub gehad en dat was erg leuk. De verschillende invallen waar we als lezer mee te maken hebben en dat met elkaar bespreken geeft een andere twist aan het boek.
Ik wil LS uitgeverijen bedanken voor het boek en de leuke Live Leesclub

Meer recensies van Anita de Groot