Anne Terwisscha 04 september 2007
Ik geef niet snel vijf sterren aan een boek, maar dit boek verdient het, en aangezien de auteur hier niet zo bekend is, mag ie wel wat aanbeveling hebben.
De Verliezers is een prachtboek. Het plot is origineel, de personages zijn interessant en er zit enorm veel humor in dit boek. De hoofdpersoon is Victor Carl, een advocaat die de verdediging op zich neemt van een chef-kok die in de gevangenis zit vanwege de moord op zijn vrouw. Victor Carl is een man met een cynische blik op de wereld. Hij gelooft niet erg in de onschuld van zijn client, maar tijdens het onderzoek komt hij een paar vreemde dingen tegen. Naast Victor Carl is er ook een prachtrol weggelegd voor een tandarts die zich met behoorlijk wat zaken bemoeit.
Onvergetelijke scène is het moment dat Victor in een Elvis Presley-karaokebar gedwongen wordt een nummer te vertolken. Hilarisch!

Meer recensies van Anne Terwisscha