Bijzonder goed boek

Chardonay 19 december 2018
Het boek waar ik al een hele lange tijd op aan het wachten was, en het helemaal waard is geweest.

Het boek begint letterlijk waar bibliotheek der zielen eindigt, waardoor je dus precies weet wat er speelt.

Jacob krijgt onverwachts bezoek van Miss Peregrine en de kinderen. Hierdoor wordt zijn saai normale leven weer lekker vol avontuur.
Jacob moet ook veel keuzes maken in dit boek en leert hierdoor meer over zichzelf, maar vooral over zijn opa Abe.
Deze komt heel vaak voor in het boek. Want wat weten we nou over hem. Wie is Abe, wat heeft hij gedaan, welke geheimen heeft hij?
Het belangrijkste wat Jacob zich afvraagt over zijn opa is dan ook, is hij wel de man die hij dacht dat hij was.

Door de wending komen er weer nieuwe avonturen met Miss Peregrine en de bijzondere kinderen. Nu alleen gaan ze op avontuur in Amerika om andere bijzondere te redden. Echter komen ze er al gauw achter dat Amerika heel anders is dan Groit Brittanniƫ.

Het verhaal heeft mij helemaal opgeslokt en ik kan echt niet wachten op het nieuwe boek. Hopelijk weer met nieuwe bijzonder en hulsels. Begon die namelijk nu leuk te vinden.

Meer recensies van Chardonay