Een gezamenlijk verleden

Elbert Grift 17 juni 2019
Sam Berger wordt belast met het onderzoek naar de verdwijning van een 15- jarig meisje, het team komt tot de conclusie dat in het verleden op vermeende pd's steeds een vrouw als toeschouwer staat, steeds met een fiets in de hand.
Al snel weten ze de vrouw te traceren, maar op dat moment vindt er een totale omschakeling plaats waardoor Sam de verdachte wordt, de vrouw in kwestie is voor een geheime dienst met hetzelfde onderzoek bezig, uiteindelijk blijken ze raakvlakken in het verleden te hebben, ze besluiten buiten medeweten om van hun beider superieuren de handen ineen te slaan om de dader te pakken die inmiddels 7 meisje heeft laten verdwijnen.
Ik ga geen gedetailleerd verhaal van maken, maar dit was gewoon een prima thriller

Meer recensies van Elbert Grift