"De genadestoot komt pas op het allerlaatste moment om het hoekje gluren…"

elinevandm 13 juni 2019
After houdt je in de ban en zorgt voor uren leesplezier, non stop. Zo kan ik deze serie het beste omschrijven. Ze houdt me bezig en kruipt onder mijn huid, net zoals Hardin onder de huid van Tessa is gekropen.

Ook dit deel staat bol van de problemen en van meerdere issues waarmee ze geconfronteerd worden. Maar ook hun liefde staat centraal. Met vallen en opstaan, ook nu komen ze in aanraking met zoveel moeilijke keuzes die oude wonden terug blootleggen. De vonken spatten er terug vanaf en de rauwe emoties zijn zo mooi om te lezen. Je wilt blijven lezen, tot de allerlaatste bladzijde van het boek.

De cliffhanger op het einde laat al vermoeden dat het vierde deel weer bol zal staan van een woedende, gekwetste en duistere Hardin. Wat een mooie serie! Ik leef zo hard mee met de personages en kan me echt goed inleven in hun emoties die ze ervaren! Benieuwd naar het afsluitende deel!!
Ik geef dit sterke deel een dikke 5/5!

Meer recensies van elinevandm