De kaft van het boek spreekt aan door de kleuren die gebruikt worden. De vrouw aan de rand van het zwembad wekt dan opnieuw mijn nieuwschierigheid na de achterzijde gelezen te hebben. Wat heeft dit er mee te maken? Was het eerste dat in mij opkwam.

Het verhaal start bij het overlijden van oma Charlie. Dottie kan niet geloven dat haar oma zomaar van de trap is gevallen en gaat op onderzoek uit. Als lezer word je gedurende de zoektocht van Dottie geconfronteerd met al haar vragen. De schrijfster wil je daardoor op een verkeerd been zetten, wat bij mij echter niet is gelukt ik had al heel vroeg door hoe het precies in elkaar zat. Al mijn vermoedens zijn effectief bevestigd.

Het boek heeft een spannende opbouw waardoor je als lezer wil verder lezen, je wordt meegezogen in alle complot theorieën van Dottie en alles wat ze meemaakt in haar zoektocht naar de waarheid. De spanning is goed opgebouwd waardoor je wil verder lezen. Wat ik wel jammer vond is dat de ontknopping vlug afgehandeld werd. De schrijfster mocht hier gerust een paar pagina's meer aanbesteed hebben en wat gedetailleerder uitgewerkt hebben. Dit is dan ook het engiste puntje van kritiek die ik hierop kan geven.
Het is een leuke thriller met de nodige spanning.

Reacties op: Veel vragen.

Bestel het boek bij Libris vanaf 15,00 Bestel het ebook bij Libris voor 7,99
Bestel het boek bij Blz. vanaf 15,00 Bestel het ebook bij Blz. voor 7,99