Genieten

Lizzie 10 oktober 2018
De nieuwe Feliers dit was één van de boeken waar ik reikhalzend naar uit keek dit jaar.  Dit is het achtste deel in de Kathleen Verlinde reeks.

Het perfecte meisje start waar Femme Fatale met zijn open einde gestopt is. Kathleen die neergeschoten was.

In dit boek lezen we afwisselend vanuit het perspectief van Julie,  Roxanne, *** en Kathleen.

Julie de dochter van Kathleen krijgt in dit deel de hoofdrol toebedeeld.

Zij probeert Roxanne die haar moeder om hulp heeft gevraagd zelf te helpen nu Kathleen hier niet toe in staat is.

Het is leuk om te ontdekken hoe goed Kathleen en Julie eigenlijk op elkaar lijken.  Hun manier van doen, hun acties.

Je leeft echt mee met Julie,  je probeert je voor te stellen wat jij zou doen in haar plaats.

De schrijfstijl van Feliers is super.  Ze bouwt de spanning goed op. Als lezer wil je constant verder lezen,  ook al weet je als je het boek vlug uit hebt dat je spijt hebt dat hij uit is. Dit was zo.

Het wordt nu aftellen naar het volgende boek en de nieuwe reeks die voor ons in het verschiet ligt. Om het wachten wat draaglijker te maken ga ik de volledige reeks nog eens herlezen.

Meer recensies van Lizzie