Wow

Lizzie 27 december 2017
Dit boek had ik aangeschaft via een actie van de schrijfster op facebook.

Het leuke is dat dit boek gesigneerd is. Ik hou er wel van dat mijn boeken gesigneerd zijn.

Had er al wat opzoek werk rond gedaan en had gezien dat veel mensen het een origineel plot vonden.

Ik was dan ook gebrand om er zo snel mogelijk in te beginnen.

En ja hoor... de schrijfster heeft me aangenaam verrast. Het is geen gewone thriller, en ik heb tot het einde van het boek me afgevraagd hoe alles nu precies in elkaar zat. Het is een vreselijk verhaal over Tessa die op de vlucht is en iets heel getraumatiseerd meegmaakt heeft.

Overal waar ze komt vallen doden....

Wordt ze hierbij achtervolgt door... Of is er iets anders aan de hand?
Het verhaal neemt je onmiddellijk mee, waardoor je het boek moeilijk opzij kan leggen. Moest ik niet moeten werken dan was het boek in twee dagen uitgelezen geweest.
Het is een echte pageturner, met een origineel verhaal.
Is iets totaal anders of ik al gelezen had. Persoonlijk hoop ik dat deze schrijfster nog een paar zo'n boeken schrijft.

Ik ben zeker en vast fan geworden.

Meer recensies van Lizzie