Gruwelijk maar ontzettend goed

maartjeleest 07 juli 2017
Ik heb alle vier de delen achter elkaar aan gelezen omdat ik zo ontzettend benieuwd was naar het verloop van het verhaal. De moord op het oudere echtpaar had van mij buiten het boek mogen blijven omdat het er niet heel veel toevoegd aan het verhaal. Het verloop van het boek is goed en het leest vlot door. Gelukkig is het spannendste gedeelte niet bewaard voor de laatste 10 bladzijdes maar zeker tot de laatste 30 bladzijdes. Ik moest en zou hem dan ook vannacht uit hebben. Ik weer nog niet of ik nu moet huilen of blij moet zijn om het einde van deze serie.Je houd toch de hele een soort van hoop. Ik wil graag Isa Maron complimenteren voor deze ontzettend goede serie en het uitermate spannende/gruwelijke verhaal. Ga zeker nog meer van haar lezen!

Meer recensies van maartjeleest