Een mooi vervolg

Princess Marcella 06 november 2014
Het tweede deel van Jeremy Jargo is weer een lekker weglezend avontuur geworden. Je leert Jeremy, zijn vrienden Cherry en Semi, zijn liefde Nikita (of toch niet, leuk verhaalt hoe de hormonen een spel met hem spelen), en de andere bewoners van Magistraal beter kennen. Je komt ook meer te weten of zijn bestemming en hier ontspint een spannend verhaal.

Melissa is beter gaan schrijven en dit mond in een leuk verhaal in het begin van het boek. Ik heb menig keer gegniffeld over de kapriolen van de tieners op het eiland. Over het bezoek bij Thijs (pas op voor de poes) en de Dolle Mina's. Niet te vergeten Sukkel, Meta en Dorien. Melissa werkt haar verhaal op naar een spannend moment in het glasbos. Maar dan stort het verhaal als een plumpudding in. Het verhaal kabbelt dan naar zijn eind. En dat is jammer. De laatste 100 pagina's hadden bondiger mogen zijn. Het laatste stuipje spanning aan het eind red het dan niet meer. En dit is jammer voor een leuk en spannend verteld verhaal.

Over het algemeen is dit een leuk boek om te lezen. Ik zit nog steeds met onbeantwoorde vragen en ben benieuwd naar deel 3.

Meer recensies van Princess Marcella