Een spannend vervolg

Dit is het tweede deel van de kronieken van Cromrak. De ork Cromrak en zijn vrienden proberen het laatste onderdeel voor het medicijn voor de Sluipplaag te vinden. Hij sluit een verbond met de rover Roodschub om in te breken in de mensenstad Namilia. Maar had hij dat maar nooit gedaan. Hij wordt meegesleept in het conflict dat het rijk Thenamia verscheurt. Zal hij zijn thuisland ooit nog kunnen redden. En wie is toch die Sluipschutter die hun steeds helpt...

Dit tweede deel is een afsluitende deel van een verhaallijn. Het is beter dan het eerste deel. Er zit meer gelaagdheid in het verhaal, Het is spannend en je leeft mee met de personen. Hij zet een kleurrijke wereld neer en er zit subtiele humor in. Soms is het verhaal wat kort door de bocht en gaat alles te makkelijk. Maar dat neemt niet weg dat ik met veel plezier de capriolen van de orks heb gelezen.

Met al is dit een goed te pruimen Fantasy boek geworden, Dit is een boek geworden voor iedereen die van avontuur en spanning houdt.

Meer recensies van Princess Marcella