ACOTAR

Puk 20 september 2016
En ik me maar lang afvragen waar ACOTAR voor stond en waar zovelen nou zo lyrisch over ware,; toen het kwartje eindelijk viel en ik door had dat men het had over de nieuwe serie van Sarah J. Maas 'Hof van doorns en rozen' (A Court of Thorns And Roses). Na deze ontnuchterende ontdekking heb ik me nog wat meer verdiept in de lezersrecensies en nu het boek in de winkel ligt voor maar Euro 10,00 kon ik het niet laten en heb de buit maar binnen gehaald. Zeker geen spijt van gekregen trouwens want wat een heerlijke fantasy wereld weet Mrs Maas te scheppen. Leuk zo'n pittig assertief vrouwelijk hoofdpersonage in een soort van re-telling van beauty and the beast. Smaakt zeker naar meer dus ben gelijk maar doorgegaan met 'Hof van mist en woede'.

Meer recensies van Puk