Dit boek is 428 bladzijde aan genot, spanning en intriges

Soraya Latten 11 juni 2019
Volg in Goal Diggers 4 onafhankelijke vrouwen die het op eigen kracht gemaakt hebben. De lesbische Brett, de geadopteerde afro-amerikaanse Stephanie, Lauren Fun, de meid waarmee altijd wat te beleven valt en laten we de graatmagere Jen Greenberg niet vergeten, ja inderdaad dat is de dochter van wereldberoemde Yvette Greenberg. 4 vrouwen die elkaar na seizoen 3 niet meer kunnen luchten of zien, en dan komt Kelly alleenstaande moeder en zus van Brett en haar 12 jarige dochter Layla in beeld om mee te spelen in seizoen 4 van dit vooruitstrevende programma. Iets wat meerdere van de vrouwen moeilijk te aanvaarden vinden, maar niemand had kunnen denken dat dit alles zou eindigen in een moord.

Toen ik dit boek dicht deed heb ik een paar minuten voor me uit zitten te staren, want wauw wat een goed einde heeft dit boek. Op den duur dacht ik echt te weten hoe alles in elkaar stak maar ik had het zo ontzettend mis! Dit boek is 428 bladzijde aan genot, spanning en intriges en is het perfecte boek om te verfilmen!

Als je houdt van boeken waarin zowel spanning zit alsook een diepere laag waardoor je moet blijven nadenken is dit zeker een boek voor jou. Jessica wisselt af tussen het verleden en het heden maar ook tussen karakters, dit is echter op geen enkel moment verwarrend of vervelend maar juist de kracht van het boek, stukje bij beetje ontdek je steeds nieuwe aspecten die uiteindelijk leiden tot de moord op 1 van de 5 realitysterren.
Juist doordat je steeds van karakter wisselt leef je met elk karakter mee en krijg je steeds meer inzicht in haar situatie en gevoelens. Dit maakt ook dat je steeds op het verkeerde been wordt gezet en je tot het eind moet wachten om de hele situatie te begrijpen.

Jessica Knoll schreef in 2016 het boek 'Het gelukkigste meisje ter wereld' en werd hiermee een New York Times bestselling auteur. De rechten voor de film zijn al gekocht door Lionsgate en de productie zal gedaan worden door Reese Witherspoon. De favoriete zus is haar tweede roman.
Jessica woont samen met haar man en bulldog in LA

Meer recensies van Soraya Latten