Zeker een serie die je wil volgen!

Soraya Latten 07 juni 2019
Bij de Valentines draait alles om beroemd zijn. En Max, Faith, Mercy en Hope is dit als vierde generatie Valentines dan ook komen aanwaaien. De oudste 3 zijn al hard bezig om te bouwen aan hun eigen carrière. Maar de 15 jarige Hope moet nog een jaar geduld hebben, geen enkele Valentine komt namelijk voor zijn of haar 16e in de spotlights, daarom besluit de hopeloze romantische en vooral naïeve Hope zich eerst maar te richten op het vinden van haar ware liefde, maar of die zoektocht goed zou gaan..

Niet alleen de cover van dit boek is geweldig maar ook het boek zelf! De naïeve uitspraken van Hope maken je continue aan het lachen en haar standvastigheid en liefde voor haar familie is aandoenlijk. Dit boek heb je binnen een paar uur uit want je kan niet anders dan doorlezen over dit leuke, lieve, naïeve meisje. In dit eerste boek over De Valentines komen de broer en zussen van Hope al even aan bod, dit is genoeg om je heel nieuwsgierig te maken naar hun verhaal maar niet teveel dat het afleidt van het verhaal over Hope (waar het in dit boek natuurlijk om gaat).
Persoonlijk kan ik niet wachten om deel 2 van deze heerlijke reeks te lezen.

Holly Smale werd beroemd door haar boeken over Geek Girl maar ook met dit eerste boek van haar nieuwe serie De Valentines schreef ze weer een geweldig, grappig en lief jeugdboek vol met de nodige humor en uiteraard romantische momenten. Zeker een serie die je wil volgen!

Meer recensies van Soraya Latten