Een lieve feelgood

Soraya Latten 13 juni 2019
Rosa is sinds haar hart is gebroken niet meer in staat om deze aan iemand te geven. 5 jaar geleden had ze een relatie met iemand die verloofd bleek te zijn. Als de ex in kwestie Joel het Carrick Park hotel inloopt waar Rosa werkt is ze dan ook alles behalve blij om hem te zien. Gelukkig komt hij niet voor zijn eigen bruiloft maar de bruiloft van zijn vrienden Luke en Erica. Maar dan blijkt er iets mis te zijn op de grote dag zelf. Joel en Rosa zullen samen moeten werken om de bruiloft te laten slagen. Ontdek hoe een taart en 50 cupcakes zorgen voor het gesprek waar Joel al zolang op zat te wachten. Valt er toch nog wat te redden voor hem en Rosa?

Een lieve, vlot geschreven feelgood waar je absoluut een goed gevoel aan overhoudt als je het boek uit hebt. Kristy wisselt verschillende keren tussen het heden en het verleden en blijft voor mijn gevoel af en toe wat te lang in het verleden hangen. Op sommige momenten was het verhaal wat ongeloofwaardig qua beslissingen van ..... maar voor de feelgood ervaring maakt dit niet uit. Wat wel jammer was is dat het verhaal redelijk langzaam gaat en dan opeens heel snel. Waardoor het einde niet helemaal goed is uitgewerkt. De karakters zijn goed beschreven en het is erg leuk om te lezen over de bridezilla en de oplossingen die moeten worden verzonnen door het hotel. Al met al een leuk boek om te lezen maar met zijn 100 pagina's net te kort om van een leuk verhaal een goed boek te maken maar voor de zomerdagen perfect om tussendoor te lezen!

Meer recensies van Soraya Latten