Wat jij niet ziet (set van 50 geschenken)

Wat jij niet ziet (set van 50 geschenken)

Rank 3814 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
M.J. Arlidge – Wat jij niet ziet. Geschenkboek voor de campagne Zomerlezen / Spannende Boeken Weken (1 t/m 21 juni 2020)voor uw klant bij besteding van minimaal € 15 aan Nederlandstalige boeken. Synopsis: Alice Seebold is verliefd. Sinds ze ex-soldaat Sam ontmoette, kan ze aan niets anders denken. Sam is door zijn tijd in het leger zowel mentaal als fysiek beschadigd, maar zijn littekens maken hem enkel aantrekkelijker. Eindelijk kan de blindgeboren Alice voor iemand zorgen, in plaats van altijd zelf te worden verzorgd.

Dan wordt de stad opgeschrikt door een reeks gruwelijke inbraken. Een mysterieus figuur sluipt in het holst van de nacht huizen in, waar hij zijn nietsvermoedende slachtoffers aanvalt, vernedert en genadeloos martelt. De politie heeft maar één aanknopingspunt: de dader heeft een opvallend litteken in zijn nek. Is het toeval, of maakt Alices onvoorwaardelijke liefde haar blind voor wie Sam werkelijk is?
CPNB Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek
11 mei 2020