Wat verraad je mobieltje

Aad le Febre 05 mei 2024
Een fijne thriller die we gratis, als bedankje van Linda van Rijn en haar uitgeverij, konden ophalen bij o.a. de Bruna winkels. Wat een leuke geste van een auteur.
Een spannend kort verhaal dat perfect past bij een zonnige middag in een luie tuinstoel :-)
Wat begint als een super romantisch weekend voor Suzanne ontwikkelt zich langzaam maar wel zeker anders dan zij verwacht had. Het weekend met haar vriend in Parijs en zijn bezienswaardigheden krijgt door gebeurtenissen en ontdekkingen van Suzanne op de telefoon van haar vriend Steven in een horror scenario. Met welke groep op het dark web is Steven verbonden. Wat houdt die groep in, waarom ziet zij daar een foto van een dode Rosalyn? E vooral, wat staat Suzanne te wachten en met welke reden? Alle gebeurtenissen op de hotelkamer leiden tot een dramatisch einde, zo lijkt het, maar toch is er een verrassende ontknoping.

Meer recensies van Aad le Febre