Genieten op Pillon

Amandav.d.Velden 07 maart 2024

Lena is de eigenaresse van het dierenasiel op Pillon. Als haar grote liefde vertrekt van het eiland en ui haar, denk ze dat ze eenzaam zal eindigen met alleen haar dieren uit het asiel om haar heen. Maar dan valt er letterlijk iets uit de lucht.
Lena rest het leven van een zeearend en wordt de beste vriendjes met hem, maar sinds ze hem heeft gered gebeuren er rare dingen in haar leven. Ze raakt in de ban van de mythe van de Griffioen. En dan ontdekt ze ineens een huisje op de klif, verborgen van de buitenwereld, en lijkt daar de man van haar “letterlijke” dromen te wonen. Lukt het om de magie van Pillon ook Lena te betoveren?
Het derde en laatste deel van deze heerlijke serie en wat een heerlijk einde.
Jet heeft een heerlijke serie geschreven die je heerlijke Griekse vibes laat voelen. En je droomt heerlijk weg over dit prachtige eiland en hun bewoners. Het leest echt zo fijn weg. Alle personages uit de vorige delen komen ook nu weer voorbij. Dat vind ik altijd zo leuk aan een serie dat je nog even te weten komt dat het met hen ook nog steeds goed gaat. Lena is echt een hele leuke vrouw, onzeker en ze heeft echt het idee dat niemand op haar zit te wachten. Maar ja er is een liefde voor iedereen.
Nu wil ik graag zelf een keer naar Pillon om deze mooie plek te ontdekken.
Dikke aanrader deze fijne serie.

Meer recensies van Amandav.d.Velden