Een geweldig verhaal

Amandav.d.Velden 02 april 2024

Feline heeft het zwaar na de breuk met haar vreemdgaande ex Nick. Ze stort zich op haar werk wat ze vanuit huis doet dus ze kan zich lekker opsluiten. Maar Nick kan haar niet loslaten en lijkt haar te stalken. Als het uit de hand dreigt te lopen, neem haar zus Yara een beslissing. Ze roept de hulp in van Quinten, die zich maar wat graag als hulp aanbied, wat hem ook weer een beetje verbaasd. Voor Feline is dit allemaal verwarrend want ze is heel verdrietig maar de charmes van Quinten laten haar niet helemaal koud. Maar ingaan op zijn charmes is geen optie, Quinten is een rasechte player en daardoor moet ze echt niet vallen voor de felblauwe ogen en geweldige jongensachtige glimlach. Maar is dat wel mogelijk……
Wat een rollercoaster, wat een geweldig verhaal. Was deel één al geweldig, deze is heel anders maar misschien wel nog beter.
Wat heb ik genoten. Feline krijgt het behoorlijk voor haar kiezen en bij sommige stukken liepen echt de rillingen over mijn rug. Het zo mooi geschreven en je voelt zo met Feline mee, maar gelukkig is daar Quinten. Ja daar zeg ik maar niks over. Feline en Quinten kruipen onder je huid en Quinten in je hart, wat een heerlijke bookhunk en ik hou niet eens van blond. Nicole heeft echt een waanzinnig mooi verhaal geschreven en het is echt genieten vanaf de eerste tot de laatste pagina.

Meer recensies van Amandav.d.Velden