Mooie mafia romance

Amandav.d.Velden 09 maart 2024

Antonio is op zoek naar een nanny, Divya komt langs voor deze baan en hij weet even niet wat hem overkomt. Dan moet hij ook nog met haar in het huwelijk treden, wat zij absoluut niet ziet zitten. Maar hij is ervan overtuigd om haar zijn hele leven bij zich te houden.
Divya heeft het financieel zwaar en om haar droom uit te laten komen heeft ze geld nodig en dat kan ze goed gaan verdienen al nanny bij de knappe Antonio. Dat hij haar hele leven op zijn kop gaat zetten weet ze nog niet en dan blijkt deze man ook nog een hele donkere kant te hebben waar ze heel ver weg van wil blijven. Maar lukt dat haar….
Wat een mooi debuut heeft Sophia geschreven. In de eerste hoofdstukken maken we kennis met de personages en daarna gaat het verhaal in een heerlijk tempo verder en wil je alleen maar weten wat er allemaal gebeurd in Casa Capizzi en daarbuiten. De personages zijn goed omschreven en je voelt de struggels die Divya heeft en Antonio whoo wat een type is dat, soms haten ik hem echt, maar wat is hij ook hot. In dit verhaal vind je alles wat een mafia romance nodig heeft. Spanning, duistere praktijken, romance en ook humor.
Dit is een Engels boek en te vinden als paperback en op Amazon en Kindle
Kortom een mooi debuut voor Sophia en ik ben heel benieuwd wat zij in de toekomst nog meer voor ons gaat schrijven.
Bedankt Sophia voor deze ACR om te lezen en te reviewen.

Meer recensies van Amandav.d.Velden