Allen maar genieten

Amandav.d.Velden 22 maart 2024

Rick is een ware workaholic. Hij leeft voor zijn bedrijf dat hypotheekadvies geeft en heeft sinds kort zelfs een tweede vestiging. Op privé gebied gaat het echter niet zo goed, wel probeert hij dat zo goed mogelijk te verbergen voor zijn familie. Rick heeft een erfelijke oogziekte en zijn zicht zal langzaam achteruit gaan.
Liva is toe aan een nieuwe uitdaging in haar leven. Ze solliciteert bij het bedrijf van Rick. Ze heeft een lastige tijd achter de rug en ook de zorg voor haar zoontje Emiel. Ze gaat aan de slag bij Rick en werken ze nauw samen, maar al gauw merkt Rick dat hij zich steeds meer naar Liva openstelt. Maar hij mag niet verliefd op haar worden, want wat moet zo’n leuke, jonge vrouw nou met een man die afgeschreven is……
“Fock…. “ Wat is het weer een pareltje. Vanaf de eerste tot de laatste pagina was het weer een groot feest om te mogen lezen. Het is weer een echt Veldkampje. Mooie personages, diepgang, rauwe randjes, humor en liefde. Rick en Liva zijn zo mooi, maar vergeet Emiel niet wat een heerlijk kereltje is dat. Ik bied mij vrijwillig aan om een keer op te passen. Je stapt in het leven van deze personages en je voelt en leeft met hen meer en het is zo geschreven alsof je er naar zit te kijken. Wat ook fijn is, is dat Mandy en Lars ook nog regelmatig langskomen en we leren Jelte al een beetje kennen, die in deel 4 zijn verhaal krijgt. Nu aftellen naar deel 3
Een hele hele dikke aanrader

Meer recensies van Amandav.d.Velden