Maeve en Marcus

Amandav.d.Velden 29 maart 2024
Ga mee op de reis die Maeve en Marcus maken na het verjaardagsfeest van Maeve. Ze kennen elkaar al hun hele leven. Maar na dit feest verandert hun leven in een echte rollercoaster.
Wat is dit weer een super mooi verhaal van Emma Anna. Geschreven zoals alleen zij dat kan en het is genieten van elke bladzijde. De rollercoaster waar Maeve en Marcus in belanden begint al direct en net als je denkt dat het wat rustiger wordt dan gebeurt er wel weer iets waardoor we weer meegesleurd in het verhaal. We gaan heel erg de diepte in, het is soms rauw maar ook genoeg liefde. Ik heb echt zitten huilen bij sommige stukken en één personage haat ik echt. Maeve is een hele dappere vrouw en Marcus is echt een fijne man maar het duurde even voordat hij in mijn hart kroop. Wat superleuk is, is dat één van mijn favoriete Emma Anna personages een ienieminie rolletje heeft in dit verhaal en dan komt gelijk weer de lach op mijn gezicht bij het lezen van dat stukje. Verder rest alleen nog te zeggen: Het is een pareltje.
Dit boek is een echte must read.

Meer recensies van Amandav.d.Velden