Een heerlijk verhaal

Amandav.d.Velden 26 maart 2024

Ieder meisje dat dit boek leest, wordt halsoverkop verliefd op Cam! Wacht op mij van Jennifer L. Armentrout, gaat over Avery en Cam. De laatstgenoemde verovert de harten van duizenden meisjes. Ben jij de volgende? Als je dit boek gaat lezen, valt dat bijna niet te voorkomen! Cam is namelijk ontzettend sexy, lief, en eh... Hadden we al gezegd dat hij onweerstaanbaar sexy is? Maar Avery heeft zo haar eigen shit te verwerken, en daarbij kan ze het niet gebruiken dat Cam te dichtbij komt. En dan nog een stapje dichterbij... Aan de andere kant: hoe kan ze hem nu weerstaan? Dat is haast onmogelijk!
En dat is precies wat er gebeurt als je dit boek leest. Je valt als een blok voor Cam, jeetje wat een heerlijk type is hij. Maar Avery heeft echt wel wat shit meegemaakt en dat maakt het ingewikkeld. Ze is naar West Virginia gevlucht om een nieuwe Sart te maken. Ook Cam heeft iets in het verleden gedaan waar hij ook nog last van heeft. Het verhaal is echt heel fijn geschreven en wegleggen is lastig. Het verhaal bevat alles wat een Young Aduld nodig heeft.

Meer recensies van Amandav.d.Velden