Het verhaal gaat verder

Angelique 21 februari 2022
Nu Wulan haar nieuwe thuis is, worstelt Mara meer dan ooit met de keuzes die ze moet maken. Wat er is gebeurd heeft emoties beïnvloed; ze glijdt snel af naar een eenzaam bestaan omdat ze zichzelf afzondert. Zelfs haar innerlijke draak duwt ze weg. Hoelang kan ze zo doorgaan en laat haar beest zich stilhouden?

In Drakenband ga je een stukje terug waar Drakenhart eindigde, dit werpt meer licht op de gebeurtenissen aan het einde van het boek. Daarna ga je verder en volg je Mara, de Magistraat en een paar nieuwe hoofdpersonen.

Drakenband verloopt wat rustiger dan Drakenhart, maar is niet minder intrigerend, de geheimen en raadselen volgen elkaar snel op.

Wederom is het een zalig boek van Ursula en ik kan niet wachten om verder te lezen in het vervolg wat zij aangeeft genaamd "Schaduwdraak".

Meer recensies van Angelique