Ontroerend, inspirerend en prachtig eerbetoon!

Anneke 25 augustus 2019
Wanneer op 22 maart 2016 bij de aanslagen in Brussel zijn grote liefde en mama van zijn 3 kinderen om het leven komt, sterft er een stuk van Mohamed.

Dit boekje geeft het leven van deze persoon weer, opgroeien in Molenbeek, opvoeding door zijn ouders, de ontmoeting met Loubna, zijn liefde voor zijn unieke vrouw.

Hoe hij na deze verschrikkelijke tragedie de moed vind om verder te gaan en de boodschap van liefde en medemenselijkheid hij zijn kinderen wil meegeven is werkelijk prachtig en met een ongelooflijke wijsheid.

‘Ik ben een jihadist van de liefde. Vraag me niet te haten, nog liever zou ik sterven!’

Het boekje is een verzameling korte teksten die de gedachten en gevoelens van Mohamed op indrukwekkende wijze beschrijven. Teksten die zijn afkeer van geweld weergeven en een prachtig eerbetoon zijn aan zijn mooie vrouw Loubna!

Een klein ontroerend en inspirerend boekje met een grote boodschap voor verdraagzaamheid, respect, vrede, hoop en liefde.

‘Gezegend zij de mensheid. Moge de liefde overwinnen.’

Meer recensies van Anneke