Stop met zoeken en bestel dit boek!!!

Anneke 08 november 2020
Ben je op zoek naar een boek dat je inzichten zal geven over het ouderschap, meer specifiek het hoogsensitieve ouderschap. Stop dan met zoeken en haal dit ongelooflijke boek van Bieke Geenen in huis!
De komst van mijn zoontje heeft ervoor gezorgd dat ik een spiegel werd voorgehouden en heb ik ontdekt, dat niet alleen hij maar ook ikzelf hoogsensitief ben. Sindsdien ben ik mij gaan verdiepen in boeken over hoogsensitiviteit maar dit boek bracht mij zoveel herkenning. Het maakt je gewoon gelukkig te weten dat je niet alleen bent. De triggers en de handvaten die Bieke deelt in haar boek zorgen voor een houvast en helpen je in het hoogsensitieve ouderschap. En hiervoor kan ik Bieke niet genoeg bedanken.
Dus stop met zoeken en bestel dit boek want het is een echte TOPPER!!!

Meer recensies van Anneke