Spannend boek!

Anouk 08 augustus 2023
Hoe ver ben jij bereid te gaan voor je vrienden? Noor geeft hun vriendengroep op voor het bekende Youtubespel Breakpoint. Als ze een uitnodiging krijgen, zijn ze door de dolle heen. Je kan een grote geldprijs winnen. Al snel ontvangen ze een uitnodiging, maar is Breakpoint wel veilig? Al snel gebeuren er
mysterieuze dingen. Toch blijkt het een gevaarlijk spel en als Sky verdwijnt, raken de vrienden in paniek. De vrienden moeten meedoen om Sky te redden. Hoe ver zijn ze bereid te gaan voor haar?

Je leest het boek uit verschillende perspectieven, die van Noor, Sky en de dader. Wat ik altijd erg leuk en spannend vind. Verder lees je ook nog de whatsapp berichten van de vrienden tussendoor, dus een fijne afwisseling. Het is een spannend boek met een fijne schrijfstijl. Het is zeker actueel voor jongeren. Er komen problemen zoals bodyshaming, social media gebruik en andere onzekerheden naar boven. Een goed en spannend boek die je 1 in klap wilt uitlezen.

Meer recensies van Anouk