Spannend verhaal!

Anouk 24 oktober 2023
In het saaie dropje Zevenstroom komt er een nieuw pretpark, op de plaats van de uitgebrande fabriek. Iedereen vindt het kei leuk. Happyland ziet er erg leuk uit, maar Bodi en zijn vrienden merken al gauw dat er iets niet klopt. Praat het clownsbeeld nou tegen hen? Er gebeuren nog wat onverklaarbare dingen en dan verdwijnen er jongeren uit de wildwaterbaan. De politie doet onderzoek maar er blijven lege bootjes terugkomen. Bodi en zijn vrienden gaan dit mysterie zelf oplossen, maar dat wordt nog erg lastig…

Happyland is spannend boek voor 9 jaar en ouder. Chinouk heeft een fijne schrijfstijl. Ik vond het zelf wat ongeloofwaardig, maar verder wel prima te lezen. Het is vermakelijk en je wilt graag weten wat er gaat gebeuren. De kinderen van mijn groep 7 vinden het boek mega spannend, een beetje griezelig en een mysterious verhaal. Ze verslinden het boek weg

Meer recensies van Anouk