Spannend vervolg

Anouk 19 november 2019
Een paar maanden geleden heb ik voor een Hebban leesclub Stillhouse lake gelezen. Het eind was zo spannend dat ik besloot om deel 2 te bestellen en te lezen. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Wat een goed vervolg op het eerste boek (het is trouwens niet los te lezen, hierbij mis je dan teveel informatie).

Gwen besluit om niet meer te vluchten maar te gaan vechten. Gwen besluit om haar kinderen achter te laten en samen met Sam op zoek te gaan naar haar moordlustige ex en zijn handlangers. Zij krijgen hierbij hulp van Mike Lustig die een FBI agent is. Ze gaan op jacht naar Melvin waarbij er veel spannende dingen gebeuren. Is haar ex haar dan toch te slim af?

Bij het eerste deel was het perspectief vooral vanuit Gwen. In dit boek lees je ook de perspectieven van Lanny, Connor en Sam. Je komt zo meer over deze personages te weten wat ik erg interessant vond. En zij vertellen wat zij vinden van deze verschrikkelijke situatie.

Het boek heeft veel plottwist waardoor het niet saai en voorspellend was. Verder was het een echte pageturner, er gebeurde steeds een nieuwe situatie waardoor bleef doorlezen. Rachel Caine heeft weer goed geschreven ik ben benieuwd naar wat het derde deel gaat brengen.

Meer recensies van Anouk