spanning en verdriet

Anouk 28 juni 2019
De bekende Harry zit alweer in zijn zesde jaar alweer op Zweinstein. Vorig schooljaar is er veel gebeurd wat Harry nog niet helemaal verwerkt heb. Harry denkt dat Draco en Sneep zich verdacht gedragen maar is het ook zo. Perkamentus speelt een grote rol in het boek. Hij geeft Harry les maar wat is zijn doel uiteindelijk? Iets wat Harry nodig heeft op jeweetwel te verslaan. Gruzelementen maar wat zijn dat en waar kan je ze vinden?

Ook komt het verleden van Voldemort of Marten Vilijn veel aan bod, wat ik erg leuk en interessant vond. Je leert Voldemort dus zo beter kennen.

Verder ontwikkelen er verschillende liefdesrelatie wat ook leuk is om te lezen. Jaloezie speelt hier dus ook een grote rol, wat soms grappig kan zijn.

Ik waarschuw alvast bij het laatste hoofdstuk, ik heb erg hard gehuild wat een triest maar mooi einde!

Meer recensies van Anouk