De Drakenvleugel

AuroraBearheart 29 maart 2024
Ik ben niet altijd fan van verhalen bundels omdat er vaak teveel informatie in een paar bladzijdes wordt geperst. Maar ik hou wel heel erg van middeleeuwse fantasy en dus vroeg ik toch of ik met de blogtour mee mocht doen.

En ik ben blij dat ik dat heb gedaan. Het voelt namelijk helemaal niet als een verhalen bundel. Het verhaal begint namelijk in de gezellige, knusse taverne De Drakenvleugel en daar kom je na elk verhaal weer terug. Zo voelt het echt alsof je naar de verhalen luistert van het diverse reisgezelschap. Elfen, tovenaars, draken, sfinxen je komt het allemaal tegen in dit boek.

Dat deze verhalen geschreven zijn door mensen die nog nooit eerder een letter op papier hadden gezet vind ik extra bijzonder. De verhalen zijn zo fantasievol. Echt heel leuk gedaan.

Omdat de verhalen kort zijn ga je al snel van het ene hoogtepunt naar het andere en dat houdt het tempo erin. Ik heb hem in een ruk uitgelezen.

Meer recensies van AuroraBearheart